Sekretær til dagtilbudsområdet i Stevns Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stillingen er på 34 timer, og ønskes besat pr. 1. september 2023.

Vi søger en dygtig og alsidig sekretær til varetagelse af administrative opgaver på dagtilbudsområdet i Stevns Kommune, herunder morgentelefonen i dagplejen.

Dagtilbudsområdet består af 10 selvstændige dagtilbud samt dagplejen som alle refererer til lederen af dagtilbudsområdet, som også vil være din direkte leder. Du vil indgå i et sekretærteam med to andre sekretærer. I det daglige arbejde kommer du til at være sekretær for to integrerede dagtilbud plus dagplejen. Dvs. tre dagtilbud i alt. Dit arbejdssted vil fysisk være placeret i hvert af de respektive dagtilbud. Derfor kræver stillingen at du har en bil i forbindelse med transport mellem husene og andre opgaver. I dit daglige virke vil du derfor være i direkte kontakt med både den enkelte leder og medarbejderne.

Jobbet er meget alsidigt, og kræver at du er åben, udadvendt og imødekommende og har let ved at omgås og tale med folk. Ligeledes at du generelt har en positiv tilgang til arbejdet og kan lide at holde mange bolde i luften. Jobbet har en høj grad af selvstændighed indenfor de aftalte rammer og inden for de rammer strukturerer og planlægger du selv arbejdets udførelse, men som hovedregel skal du være en dag i hvert dagtilbud med mulighed for delt tjeneste i forhold til morgentelefonen som er aktiv mellem kl. 5.30-6.30 hver morgen.

I stillingen som sekretær vil du blandt andet skulle varetage nedenstående opgaver og i den forbindelse er det en forudsætning at være fortrolig med at arbejde i IT systemer og gerne have erfaring med KMD OPUS, AULA og SBsys.

Økonomi, herunder:

  • Betaling/kontering af regninger via OPUS
  • Udgiftsbilag til dagplejere m.v.
  • Budgetopfølgning, regnskab
  • Deltager på møder hvor der orienteres omkring budgetter
  • Lønadministration til dagplejere omkring tillæg hver måned.
Understøtte lederne i personalemæssige administrative opgaver, herunder
  • Registrering og ajourføring af sygefravær, ferie, afspadseringsregnskab mm.
  • Udarbejdelse med oprettelsespapirer på nye dagplejere inkl. bestilling af børneattester,Straffeattester, lønaftale mv.
Andre opgaver:
  • Ugentligt møde med dagplejeleder
  • Bestilling/ indkøb af varer til legestuerne, dagplejerne og kontoret. inkl. koordinering af transport
  • Opslag om feriepasning, lukkedage og ferieanmodninger på AULA
  • Planlægning af Førstehjælpskurser m.v.
  • Telefon og adresseopdateringer af personalet
  • Øvrige ad-hoc opgaver.
  • Morgentelefon hver dag
  • Printe ugeplaner til brug ved morgentelefonen
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, er det måske lige dig vi har brug for i vores team. Vi kan love, at du får nogle glade og imødekommende kollegaer.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte leder af dagtilbudsområdet Julie Lynge Hall på tlf.: 20 37 05 01.

Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er den 29. juni 2023. Stillingen søges elektronisk nedenfor
Samtaler vil blive afholdt onsdag den 5. juli 2023.



 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Rådhuspladsen 4, 4660 Store Heddinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://stevns.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=efb227c1-4d64-4f0e-b9e3-99a3f570b6e4

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853392

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet